A roll up méretben és minőségben is ideális

Változó roll up méretek
Változó roll up méretek

Minden reklámmal foglalkozó szakember tudja, hogy fontos a megfelelő reklámfelület felállítása olyan helyeken, ahol sokán látják azokat. Nemcsak látniuk kell az embereknek, hanem minél jobban az eszükbe kell véssék. Egy ilyen nagyon könnyen felszerelhető reklámfelület. Példának okáért a roll up méretek alapján készül el és olyanra gyártják, amilyenre a megrendelő kéri.

Az egyszerűség és hatékonyság nagyon fontos, ezért általában egy standard méretet szoktak elkészíteni, ami egy méter széles és két méter magas. Ez a méret éppen elegendő a megfelelő reklámfelületek kialakításához. Azonban, ha úgy érezzük, hogy szeretnék egy nagyobb felületet, akkor megoldható az is, hiszen az egymás mellé rakott több állvány segítségével, igazán méretes teret tölthet be reklám. A roll up méretek szerinti elkészítését gyakran befolyásolhatja az alapszerkezete, ami tartja magát a ponyvát.

Mivel az egész állvány két darab, kilencven fokban kihajlítható talpon áll, ezért nem érdemes túl magasra készíteni, mert ez növelheti az eldőlés esélyét. Ahhoz, hogy biztosan ne dőljön fel a szerkezet, a roll up méret szerint, arányban kell legyen a súlyával és természetesen annak magasságával. Fontos lehet a molinó anyaga is, amiből maga reklámfelület készül, hiszen minden anyagnak más a súlyeloszlása. Maga az állvány általában alumíniumból készül azért, hogy könnyen szállítható legyen, de ugyanakkor eléggé tartós is. A reklám területén dolgozó szakemberek jól tudják, hogy olyan helyre kell elhelyezni, ahol az emberek nemcsak pár másodpercre tudják megpillantani, hanem akár több ideig is a szemük előtt marad anélkül, hogy ezt tudatosan felfognák.

Például, amikor egy mozgólépcső tetején helyezzük el, akkor a roll up méret alapján is elég magas ahhoz, hogy amíg lentről felérünk a lépcső tetejéig, ha nem is az egész, de legalább valamennyi része a szemünk előtt legyen és jól beleégjen mindenki tudatába. A továbbiakban már csak rajtunk áll, hogy hagyjuk befolyásolni magunkat és a reklám alapján megnézzük azt a terméket, amit belénk szuggeráltak.